piątek, 1 maja 2015

rainy day

 Heeeejjjjj ;) coś nam się pogoda popsuła :/ I foty nie za bardzo chciały wyjść, dlatego dziś krótki post. AAAAA już za 3 dni MATURA! Czy ktoś zna skuteczny sposób na pozbycie się/zminimalizowanie stresu? Bo ja chyba umrę niedługo na ból brzucha. Masakra. Trzymajcie za mnie kciuki! :D


Instagram

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Open up your mind



Cześć Wam! ;)
O kurczę, już za tydzień pierwsza matura! Tak mnie to przeraża, że sobie nie wyobrażacie :P A jak u Was? W końcu fajna pogoda się zrobiła, jest motywacja do robienia fot na bloga. To lubię :) 


sobota, 18 kwietnia 2015

wtorek, 14 kwietnia 2015



Cześć kochani!
W końcu zrobiło się trochę ciepło :) Pierwszy prawdziwy wiosenny weekend za nami. Ja skorzystałam w pełni! :) Mam mega dużo nauki i zajęć przed maturą, dlatego musicie mi wybaczyć, że blog na tym odrobinę cierpi, ale staram się jak mogę! Już niedługo wrzucę nowy film na mój kanał na youtube, więc śledźcie uważnie! ;) 


Instagram


Beauty Walks

Obserwatorzy

Google+ Badge